sâmbătă, 25 aprilie 2009

Diduţa

Ca să nu existe dubii, să explicăm titlul blogului.
Diduţa este puiul meu personal, acum în vârstă de 1 an şi 2 luni.
Pui care, deşi e mic, a avut la porecle câte n-am avut eu toată viaţa... !
Prima dată i-a zis tac-su "Şombalilă"... pentru că juca fotbal cu apendicele meu toată ziua, iar el încă mai spera că o să fie băiat. Trebuie precizat din start că d-ra noastră a refuzat cu încăpăţânare să ne arate ce sex are timp de 24 de săptămâni de sarcină... Primul semn că semăna cu mine... căpoasă !
Între timp am ajuns să facem o amniocenteză, pentru că minunatul triplu test executat în săptămâna 18 a indicat un risc crescut de sindrom Down... brrr ! Îmi aduc aminte şi acum cât de crunte au fost cele 2 săptămâni până am mers la amniocenteză şi încă 2 jumate până au venit rezultatele... Concluzie: fătul nu prezenta anomalii genetice şi era de tip XX !
Adică FETIŢĂ, tati !
Şombalilă a dispărut de pe scenă. A fost înlocuit de d-ra Poc-Poc.
Nume pe care l-a purtat până când s-a născut. Atunci i-am zis Monica (nu eram hotărâţi dacă să o cheme Monica -aşa aş fi vrut eu- sau Maria-preferatul lui tati- dar când a ieşit ţipa ca o Monica, am zis eu, deci aşa i-a rămas numele).
După care au curs poreclele: Poc-Poc a fost pe rând Diduţa, Bimbi, Bimbiduţa, Miss Miagi (asta când uita mami să îi taie unghiile, parcă era o karatistă gata să spintece pe toată lumea), Pochilă, Iubimbi, Maimuţica Ghigo (nu ştiu ce sau cine e Ghigo, însă vreo 2 luni l-a strigat...)

Mie cele mai dragi porecle mi-au fost Poc-Poc şi Diduţa.
De unde şi numele blogului.
Că doar n-o să vă povestesc despre mine aici... !

4 comentarii:

  1. Asteptam cu nerabdare aventurile Didutei. Ca ochi mari si frumosi are!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, nu ne putem plânge de ochi... De mari sunt mari, genele ca nişte evantaie... Tati deja se gândeşte la clipa când fata va vrea la discotecă, iar el o s-o urmărească din tufişuri să nu i-o fure careva... :o)

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar ca ce ochi mari si frumosi... superbi ochi!

    de ce te plangi ca ti-e dor? de cei de lapte? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, de ochişorii ăia care se uitau fix în ai mei în timp ce sugea... şi care se micşorau încet-încet pâna adormea cu sânul în gură...
    Cu nimic nu se compară senzaţia asta !

    RăspundețiȘtergere